Siirry pääsisältöön

Lisämyyntiä ja ristimarkkinointia


Lisämyynnillä tarkoitetaan sitä, että myydään asiakkaalle muutakin kuin sitä mitä hän oli tullut ostamaan. Voisin tehdä lisämyyntiä siten että jos asiakas ostaa esim. pyjamapaidan, myisin hänelle pyjamahousut. 
Itse olen myynyt kolme tuotetta kahden hinnalla. (Se oli tarjous, mutta asiakas oli tullut kahden tuotteen kanssa kassalle. Kysyin haluatko kolmannen tuotteen kaupan päälle, sillä tämä on Ota 3 Maksa 2 -tarjous. )

Ristimarkkinoinnilla tarkoitetaan että tehdään esillepanoista yhtenäinen tuote, jossa on esim. tavallinen t-paita ja neuletakki. Sitä voisi harkita asuna ja myymälä pitää sitä hyvänä tuoteparina.
Alhaalla on muutama kuva Seppälän ristimarkkinoinnista.



Henkselihousut ja pitkähihainen paita

Farkkuliivi ja t-paita


Kommentit