Lisämyyntiä tehdään esim. kun asiakas ostaa kengät, kysytään tarvitseeko asiakas kenkään kuuluvia hoitotuotteita voiteita, lankkia ym. Tai esim. asiakas ostaa puvun (takin ja housut), kysytään tarvitseeko pukupaitaa, kenkiä, solmiota/rusettia tai taskuliinaa, sama naisten mekoissa, että tarvitseeko asiakas jakun/huivin/laukun/kengät/boleron yms.
Tuotteita on ristimarkkinoitu siten, että on laitettu jonkun kauden uuteen tuotteeseen esim. takki/neule/huivi tai muulla vastaavalla, jotta tuote tulisi esille.
Kun rakentaa seinää/pöytää, on tuotteille laitettu usein joku huivi tai muu asuste, jotta tuote tulisi esille ja näyttää puetulta.
Trendeinä on Halosella ollu mm. bomber-takit, kukkakuosit, farkku, armeijan vihreä ja koralliväri.
Kommentit
Lähetä kommentti