Siirry pääsisältöön

Ristimarkkinointi ja lisämyynti sekä trendit




Lisämyyntiä tehdään esim. kun asiakas ostaa kengät, kysytään tarvitseeko asiakas kenkään kuuluvia hoitotuotteita voiteita, lankkia ym. Tai esim. asiakas ostaa puvun (takin ja housut), kysytään tarvitseeko pukupaitaa, kenkiä, solmiota/rusettia tai taskuliinaa, sama naisten mekoissa, että tarvitseeko asiakas jakun/huivin/laukun/kengät/boleron yms.

Tuotteita on ristimarkkinoitu siten, että on laitettu jonkun kauden uuteen tuotteeseen esim. takki/neule/huivi tai muulla vastaavalla, jotta tuote tulisi esille.

Kun rakentaa seinää/pöytää, on tuotteille laitettu usein joku huivi tai muu asuste, jotta tuote tulisi esille ja näyttää puetulta.

Trendeinä on Halosella ollu mm. bomber-takit, kukkakuosit, farkku, armeijan vihreä ja koralliväri.

Kommentit